Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

vrijdag 22 februari 2013

Congratulations

Op het blog van Fadengrafik staat een nieuwe challenge # 33. Het thema luidt: Nellie Snellen. Ik heb voor mijn kaart de volgende materialen van haar gebruikt:
- Multi Frame's MFD 010
- Stempel Stampies Congratulations ST 10001
De stempel is ingekleurd met Distressinkt. Gebruikte kleuren: Black Soot, Faded Jeans, Fired Brick, Gathered Twigs, Mustard Seed, Peeled Paint, Tea Dye en Tumbled Glass. Het borduurpatroon is van Martine Rippe en komt uit het HobbyJournaal 95. Het borduurgaren is van Joy!Crafts; Chrissie. Gebruikte kleuren: 31, 32 en 34. De kaart is verder afgewerkt met Plakparels.



Groetjes, Nellie



 

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart!!! Mooi geborduud.

    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, met een hele mooie stempel.groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nellie,
    wat een lief kaartje heb je gemaakt, geweldig.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nellie, wat een schat van een kaart heb je gemaakt en geborduurd, dan ook nog met Nellie Snellen erbij, helemaal geweldig, dank je wel voor het meedoen bij de challenge van de Fadengrafik.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Nellie. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je gemaakt Nellie.
    Bedankt voor het meedoen op de Fadengrafik Challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Nellie,
    Wat heb je een schattige kaart gemaakt. Leuk dat je weer meedoet bij de Fadengrafik! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart Nellie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nellie,
    wat een leuke en mooie kaart!! Het borduren vind ik altijd erg mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje heb je gemaakt. :)
    Dank je wel voor het meedoen bij de Fadengrafik Challenge.
    Groetjes
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen