Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

woensdag 16 januari 2013

Hoesje

Omdat ik nog wat papier over had van Graphic 45; A Ladies' Diary, heb ik meteen maar een hoesje gemaakt voor een pakje Sportlife kauwgom. Voor de afwerking heb ik lint en roosjes gebruikt. Dit hoesje is voor mijn dochter. Zij heeft nl. altijd een pakje Sportlife kauwgom in haar tas zitten.




Groetjes, Nellie

6 opmerkingen:

  1. Wie wil er nou niet zo'n leuk hoesje in haar tas
    hebben zitten, wowww dat heb je prachtig gemaakt
    Nellie, zal je dochter blij mee zijn.
    En wat een leuk idee trouwens ;)

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi hoesje Nellie en een prima idee om zoiets te maken.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens chique! Zo wil je iemand wel een kauwgummetje aanbieden!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou er maar patent op gaan aanvragen, wat een leuk idee, en wie wil nu niet zoiets moois.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel heel idee zo'n hoesje voor je kauwgum...Waar haal je het toch allemaal vandaan??

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja, hoe kom je op het idee??
    Heel erg leuk! EN dat zal je dochter zeker leuk vinden! EN zo kom je mooi van je restjes af!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen