Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zaterdag 27 oktober 2012

Nog een Kerstkaartje

Deze kaart is gemaakt naar een voorbeeld uit het blad HobbyJournaal 90. De basis bestaat uit Kraftpapier en wit Cardstock. Alle materialen die ik voor deze kaart gebruikt hebt zijn van Marianne Design:
- Designpapier: Eline's Scandinavian Winter (PB 7040)
- Knipvel: Winter Wonderland 1 (IT 560)
- Creatables: Tekst X-Mas (LR 0187)
                       Hulsttakjes (LR 0244)
                       Vierkant (LR 0234) Deze is bewerkt met Distressinkt Faded Jeans.
Door de gaatjes heb ik een touwtje geregen en met een strikje vastgemaakt.
                      Sneeuwpop (LR 0246) De das, hoed, ogen, neus en mond zijn bewerkt met Distressinkt; Faded Jeans, Vintage Photo en Spiced Marmalade.
Verder is de kaart afgewerkt met wit bolletjeslint en stickles. Met deze kaart wil ik meedoen met Challenge # 34 op het blog van De Creatieve Zebra met als thema Alles mag met twist; er moet een strikje of lintje op de kaart zitten.


Groetjes, Nellie


 

1 opmerking:

  1. Alweer zo'n prachtige kerstkaart leuk met de sneeuwman.Lijkt net een schilderstuk.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen