Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

woensdag 10 oktober 2012

Herfststuk

Gisteravond was het weer bloemschikken. Deze keer heb ik een herfststuk in een houten bak gemaakt. Als eerste heb ik 5 Boeddha-noten aanelkaar in een cirkel vastgelijmd. In elke noot wat oase gestopt en daarna de noten opgevuld met hortensia's, komkommers, limoenen, lampionnetjes, paprika's, pepers, sinaasappelschijfjes en kaneelstokjes.


Groetjes, Nellie
 

1 opmerking:

  1. Wat een mooi herfststukje heb je gemaakt Nellie en nog proficiat met je prijs!!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen