Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zondag 9 september 2012

Pluk deze dag

De basis van deze kaart bestaat uit Kraftpapier. Het Designpapier is van Marianne Design; Vintage Journey. Ook het stempeltje van Don & Daisy is van Marianne Design; DDS 3321. Ik heb het afdrukje deze keer op Kraftpapier gestempeld en ingekleurd met Distressinkt. Gebruikte kleuren: Tattered Rose, Mustard Seed, Black Soot, Walnut Stain, Ripe Persimmon en Stormy Sky. Het tekststempeltje is van Nicole Verkooijen. De Swirls zijn gemaakt met een stans van Crealies;CL CS 01 De bloemen zijn een stans van Joy!Crafts; 6002/0068. Hierop zitten roosjes geplakt. Deze kaart doet mee met Challenge # 2 op het blog van Don & Daisy.


Groetjes, Nellie
 

6 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Nellie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Nellie.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nellie wat een mooi kaartje weer,had niets anders van je verwacht!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een mooie kaart! Echt heel leuk versierd!
    Succes met de challenge!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart nellie en leuke stempel erop gebruikt

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen