Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zaterdag 25 augustus 2012

So Tweet

De basis van deze kaart is Kraftpapier. Het Designpapier is van October Afternoon; 5 & Dime. De sketch is van Challenge # 25 op het blog van De Creatieve Zebra. Ik heb de plaatjes, die ook bij het papier zaten, uitgeknipt en in bierdopjes geplakt. De tekst is een stempeltje, wat ik op Kraftpapier heb gestempeld en uitgeknipt en in een groter bierdopje heb geplakt.


Groetjes, Nellie

4 opmerkingen:

  1. Nellie wat een leuk idee met die bierdopjes het is een mooie kaart.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, heel mooi beadcht. grappige plaatjes in de doppen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk en origineel kaartje, Nellie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke bierdopjes zeg! En een hele mooie kaart geworden!
    Succes met de challenge!
    Gr Inge

    BeantwoordenVerwijderen