Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zaterdag 11 augustus 2012

a very Merry Christmas

De basis van deze kaart is wit Cardstock. Het Designpapier is van Papermania; Chelsea Green. Het stempelafdrukje heb ik ooit gekregen en is ingekleurd met Distressinkt. Gebruikte kleuren: Tattered Rose, Fired Brick, Walnut Stain, Forest Moss en Shebby Shutters. De tekststempel is van Penny Black. Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:
- Crealing: Challenge # 4 Thema Kerst
- Christmas Challenges: Challenge # 36 Sketch


Groetjes, Nellie

9 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit Nellie.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan met dat groene achtwergrondpapier. Stempeltje is supermooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die is mooi, Nellie.
    Prachtig met al die kleuren groen (mijn favoriete kleur).
    Bedankt voor je deelname aan CCWS en hopenlijk tot de volgende keer. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een hele leuke kaart zeg!
    En groen is ook mijn favoriete kleur :-)

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, een groen kerstkaartje! Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge bij CCWS :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nellie! Wat een leuke (kerst)kaart zeg! Het hoeft niet steeds rood te zijn e. Heel tof zo!
    Ik moet stilletjes ook terug aan mijn kerstkaarten beginnen. Elk jaar denk ik in december, was ik er al maar eerder mee begonnen ;)
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nellie,

    deze kerstkaart is heel erg mooi!! Prachtige kleur en een heel leuke afbeelding!
    Met al die papiertjes over elkaar heen: geeft een mooi effect!

    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super gaaf ! Bedankt voor het meedoen bij de Crealing challenge. Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen