Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zondag 27 mei 2012

3D-kaartje

Deze kaart heb ik gemaakt voor Challenge # 32 op het blog van Nadia's Challenge Blog. De sketch heb ik van het blog Don't waste your Thursdays gehaald. Het designpapier komt van een paperpad van de Action. Het 3D-plaatje is geplakt op een Craftable van Marianne Design. Als afwerking heb ik nog een lintje gebruikt.



Groetjes, Nellie

5 opmerkingen:

  1. mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit, complimenten.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie kaart.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super leuke kaart !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen