Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

maandag 6 februari 2012

Wiebelkaart Warm Winter Wishes

De basis voor deze kaart is een dubbelgevouwen cirkel. Het model van de maan komt van Internet. Het Magnoliastempeltje van Tilda is ingekleurd met Distressinkt. Gebruikte kleuren: Huid; Tattered Rose en Fired Brick. Jurk en Kousen; Seedless Preserves, Haar; Black Soot en de Vleugels; Old Paper. Op de vleugels heb ik Stickless gedaan voor een glitter-effect. De bomen en lantaarn zijn gemaakt met stanzen van Marianne Design. De witte sterrenrand is een pons van Martha Stewart. De tekst is gemaakt in Word met lettertype Matiss ITC. Onderaan de cirkel zit nog een wit organzalintje. Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
Dutch Card Lovers: Challenge # 125; Maak een wiebelkaart.
The Dutch Magnolia Chickies: Challenge # 16; Thema Winter en gebruik een Magnolia-stempel.



Groetjes, Nellie

8 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart nellie ,mooie details erop .Vindt je maan leuk
    Bedankt voor je deelname aan DCL en DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te gek gedaan Nellie. Ik vind hem ontzettend mooi. De maan is te gek. Leuk met de stempel, mooi kleurwerk. Ook de lantaarnpaal en kerstbomen zijn er gaaf bij. Heel mooi geheel!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit modelletje is keigaaf en hij is prachtig.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke WIEBELKAART Nellie!
    Prachtige details.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig zoals je hem opgebouwd hebt, leuke stansen heb je gebruikt. ;) En een super leuke Magnolia.
    Bedankt voor het meedoen emt de DCL

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige wiebelkaart Nellie!!!

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey ik zie dat jij ook zo'n trapjeskaart hebt gemaakt heel erg mooi hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen