Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zondag 22 januari 2012

Prettige Kerstdagen

Deze kaart is gemaakt aan de hand van sketch # 18 op het blog van Christmas Challenges. Het gebruikte papier is van Maja Design. Het stempelafdrukje is ingekleurd met Distressinkt. Gebruikte kleuren: Huid; Tattered Rose en Fired Brick, Jurkje; Punice Stone en Tea Dye, Vleugels en Kousen; Iced Spruce en Weathered Wood, Haar; Walnut Stain. Op de vleugels zit Stickles voor een glitter effect. De tekst is een ticketstempel. De swirls zijn gemaakt met een stans van Crealies. Boven in de linkerhoek zit een ornament. Verder is de kaart afgewerkt met bloemen en een charm.



Groetjes, Nellie

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Nellie, super!!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nellie, wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch van Christmas Challenges {with sketches}. Leuk dat je meedoet met de uitdaging.
      Liefs, Wilma

      Verwijderen
  3. wat een schitterende kaart nellie
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk!
    Ik ben volger geworden van je blog!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje. Mooi met die bloemen rand. Bedankt voor het meedoen met de challenge van CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje heb je gemaakt, helemaal top. Leuk dat je meedoet met de challenge bij Christmas Challenges {with sketches}.

    BeantwoordenVerwijderen