Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zaterdag 15 oktober 2011

Merry Christmas

Deze kaart is gemaakt aan de hand van sketch # 11 op het blog van Christmas Challenges. Het gebruikte papier is van KaiserCraft; Be Merry Collection. Ook het tekstlabeltje komt uit deze collectie. Het stempelafdrukje is ingekleurd met distressinkt. Op de randen van de mutsen, jassen en baarden zit stickless voor een glanseffect. Bovenaan zit een wit organzalintje met daarop een bandje van pailletjes. Verder zitten er nog 3 ijssterren met een strasssteentje op de kaart.



Groetjes, Nellie

8 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje, Nellie. Leuk dat je meedoet met Christmas Challenges {with sketches}.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nellie wat een leukerdje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Nellie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel lief kaartje met die kerstmannetjes, Nellie. Leuk dat je meedoet bij Christmas Challenges {with sketches}. Hopelijk tot een volgende keer.

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig kaartje !!!

    @ het antwoordt op je vraag heb ik even bij mijn bericht gezet op mijn blog. !!!

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cute Father Christmas image and nice shiny snowflakes.

    You can view my card here

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely Card, great take on the sketch, love the beautiful shine snowflakes and the different papers, cute images too!
    Sandy

    You can view my card here

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een cutie heb je gemaakt, Nellie.
    Dank je wel voor je deelname aan CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen