Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zondag 5 juni 2011

A year older...

Voor deze kaart heb ik papier van Bo Bunny; Timepiece gebruikt. De swirls zijn gemaakt met een stans van Tim Holz. Verder is de kaart afgewerkt met juteband en rechtsboven in de hoek zitten 3 brads. Deze kaart doet mee aan challenge # 94 op het blog van Dutch Card Lovers.


Groetjes, Nellie

6 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaart Nellie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart geworden nellie,leuk zo met die klokken

    bedankt voor je deelname aan dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Nellie, wat een details!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie mannelijke kaart. .aan swirls zou ik niet zo gauw hebben gedacht en toch passen ze er goed bij.
    Bedankt dat je met ons meedoet bij DCL.

    Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijft mooi die timepiece van bo bunny je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt. leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan, de klokken zijn helemaal in hé? Ik vindt ze ook geweldig! :)) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen