Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

woensdag 15 juni 2011

Kitty

Deze kaart is gemaakt aan de hand van de sketch van Create 4 Fun  met papier van de Action; Vintage. Het stempelafdrukje is een digistamp van Sliekje en ingekleurd met distressinkt in de kleuren: Brushed Corduroy, Frayed Burlap, Walnut Stain, Rusty Hinge, Spiced Marmelade en Peeled Paint. De blaadjes zijn gemaakt met een stans van Crealies; CL CS 11. De tekststempels zijn ticketstempels.Verder is de kaart afgewerkt met kant en knoopjes. Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Create 4 Fun: Challenge juni # 87 Sketch
Sliekjes Cards Challenge: Challenge june Cats


Groetjes, Nellie

2 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje!
    Het afdrukje vind ik ook erg lief!

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nellie,

    Je kaartje is erg leuk geworden.
    Bedankt voor de tip van het papier, ik zal ook eens kijken bij de Action als ik daar in de buurt kom.

    Bedankt voor het meespelen met Sliekjes cards challenge! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen