Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

maandag 7 maart 2011

Voor jou

Dit kaartje is gemaakt voor challenge 83 van Dutch Card Lovers. Deze keer is het een speciale challenge, omdat de 11-jarige dochter Mindy van DT-teamlid Miriam de sketch ontworpen heeft en er deze keer ook kinderen mee mogen doen. Voor deze kaart heb ik papier van Basic Grey: Cappella gebruikt. De vlinders zijn geponst en de bloem en takjes zijn gemaakt met stanzen van Crealies. Het ovaaltje links in het midden is gemaakt met een Nestabillity. Verder is de kaart afgewerkt met een kantje en plakparels.

                                             De sketch: 

                                                    Mijn uitwerking:

Groetjes, Nellie

2 opmerkingen:

  1. Oh, wat een prachtige kaart is dit Nellie! Super sjiek met zo'n mooie juweel erop!
    Leuk dat je weer meegedaan hebt met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag nellie

    Mooie stijlvolle kaart . Met leuke details erop .Je link werkt niet goed zal even kijken of ik hem goed krijg.

    bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen